28 Nisan 2011 Perşembe

ben aşkı böyle öğrenmedim...

 ben aşkı böyle öğrenmedim..içinde bulunduğum şu durumun aşk olmadığı aşikar.. çekim desem bi senede çekimmi kalır? sevgi desen insan sevdiğine ne böyle şeyler öyleyebilir nede böyle canını yakabilir.
benim yaşadığım aşk gerçekten aşktı..içindeyken yaşarken yani böyle aşkmı olur dediğim isyan ettiğim beğenmediğim o aşk şimdi bana cennet gibi gelio.meyer nasıl güçlü bi aşkmış o. nasıl bi saygıymış aramızdaki...canımızı yakıcak şeylerin hepsi gerçekten sevgiden korkudanmış... ama işte insan yaşarken anlamıo. bunlar küçük şeyler abartma diyemio.. neymiş kuzenini istemeye geliolarsa bundan sananeymiş..bundan kavga çıkarılırmı ya? yaptım ama.. bide şimdi bak halime. bugün doğum günün senin. petek dinçöz dinliorum evet. doğum günün şarkısıyla başladım tan taşçı derken şimdide eskilerden bize ait şarkıları dinliorum. senin o merhametin o korumacılığın ozamanlar ne kadar barbar gelirdi.şimdi bak bide. barbarlık nasıl olurmuş işte görüorum şimdi hemde yaşayarak. e bırak git diceksin...yada gel belkide... ama olmuyoki işte. ha diiince bırakılıp kapanmıoki defter. her insan listede bir artı yaratırken ben nasıl dönerim arkamı..ne kadar bana yakışmayan düşünceler cümleler bunlar dimi? bende artık kendime yabancıyım zaten. bazen bakıorumda kim bu diorum..kim yarattı seni içimde. korkorum kendimden.. gerçekten kötü bi insan oldum. birinin canını yakmaya korkan ben şimdi canını yakmadııımda uyku uyuyamıorum.
çok özlüorum seni..bazen kalkıp herşeyi bıraksamda koşsam diorum... biliorum...hiç bişiy değişmicek. hiç bişey güzel olmicak. içimdeki güzelliği bozmaya korkuorum. bırak diorum o olduuu yerde kalsın. eğer sende onda güzel bi yerdeysen sende batırma kendini...kal orda.ama diorum çok özlüorum!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder