6 Ocak 2011 Perşembe

domates N.E.

bu ösym nin bize kastı nedir anlamadım. hayatımı karartmak için belli aşlı kararlar almışlar ve en gereksiz herşeyi değiştirmelerine rağmen hala şu öğrenci kilmiği resmine çözüm bulamadılar. arkadaş 1.50 ye 55 kilo olduğum zamanlarda kalma fotoğrafımı daha kaç sene çarşaf çarşaf öğrenci belgelerimde taşıycam ben. öss başvurusuna götürdüğüm o resim kabusum oldu. babam tutturdu öğrenci belgen allah öğrenci belgen die. ve okulla alakası olmayan ben onu bile almaya gitmiyip sevgilimi gönderdim alsın die. tabiki unuttuğum ve aylarca evden çıkmamama kadar beni götürebilecek olan o kırmızıya bulanmış ağzım tecavüzcü coşkun gibi kaymış resmimle rezilliğime rezillik katıyorum. ösym duy sesimide o lisede sabah sabah fotoğraf çekileceğimizi unuttuğum için en pejmurde halimle gittiğim dombili şipşak fotodan kurtar beniiiii

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder