6 Ocak 2011 Perşembe

uykusuzluğun etkileri

hala uyumadığıma inanamıyorum. zayıflicam die ya uykusuzluktan ölücem yada biber hapından. yakında tam bir ezik olarak ana haber bültenlerinde çarşaf çarşaf resimlerim eşliğinde biber hapından ölen kafası basmaz diye gözümde bantla gezinicem. ama öldükten sonra ne fayda... hayır anlamıorumda bi arkadaşım var bulduğunu tıkar ağzına, hepside abuk subuk abur cubur... ama karı 34 beden ben habire şişiorum. bide dengesiz kilo alıorumkii... belden dizlere! kısacık alana 10 kilo gelince değirmen taşından farksız oluo ki bu sadece arkadan görünüm...bide yandan olanını düşünün... evlerdenn ırak.yemicem diye şartladıkça kendimi daha çok acıkıorum işin kötüsü. yasaklar caziptir her zaman... ademin elması sayesinde hepimiz bu içimizdeki kötü sesi dinleyip yasakları fetedioruz. neden bütün zararlı şeyler karşı konulamaz acaba? fastfood, bilimum kebap çeşitleri, aldatma, .. vs vs

biraz boş boş konuşup kafa ütüleyesim var sanırım. saatlerdir yalnızım girmediğim blog kalmadı. herkesin herşeyini öğrendim çok lazımmış gibi. kimisine bide utanmadım mail attım. hayranım hastayım sana dicektim tuttum kendimi. ben ne zaman normal insanlar gibi sorumluluklarımı yerine getiricem die cidden merak etmeye başladım. haır kazık kadar oldum ne okua giderim ne bi ödememi kendim yaparım. habire bişeylerim kesilir kapanır... o telefona gelen ne kadar gereksiz mesaj varsa inciine cincine kadar okurum ama bi türlü o son ödemeleri okuyamam. ya çişim gelir ya uykum vardır. uğraşmam.

buarada hindistana gitmek istiorum. delhide kaybolmak bidahada kendimi bulamamak... artık hayal bile kurmuorum. dönem dönem yattıktan snra kurduğum pembe dizi kıvamında hayallerim vardı. bi haftadan uzun sürdürdüğümde kendim bile inanıp gazetede gördüğüm kızları aa bu benim en yakın arkadaşım dicek kadar benimserdim. bu mallığın son noktası ve umumi bi yerde parlak zekamı bu kadar ortaya sermiş olmamda tescilli kanıtı. 5 kapı özel üretim arabalardan, ultra mega holdinglere; bikaç ameliyatla muhteşem bi güzelliğe sahip olmamdan, peşimden koşan erkeklere... hepsinin adı sanı yıllardır belli olan yakın arkadaşlarımdan aile dostlarımıza kadar herşeyi uydurmuşumdur. geniş bi hayal gücüm var... artık hayatımın boşluğundanmıdır hiç bi konuda tatmin olamamamdanmı bilmem ama hayal kurduğumda kendimi çok daha iyi hissediyorum. ama gel görki gerçek dünyaya döndüğüm o sabahlarda dibe vuruşun allahını yaşıorum o ayrı.............

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder