6 Ocak 2011 Perşembe

kafası kopasıca kızlar

kızlardan resmen nefret ediorm. çok ciddi olarak dünya üzerinde erkeklerin bile birbirleini seçmelerini yadırgamıorm. yemediğim kazık kalmadı halada akıllanamadım. her tanıştığım kıza bir öncekini anlatıp aaa çık çık çık bak neler yapmışş %100 haklısın yorumları alıp, 3 ay içinde yine aynı senaryoyu izliorum.erkeklerle arkadaş olsan yok öle bi yalan dünyada.. anneme acayip kızıorum bi kardeşim bari olaydı yaa.mal gibi bi başıma geçiriorum günlerimi. ben böleyim ama bi dönem aman allah diip ipi kopmuş gibi deli gibi sosyalleşip bi hafta içinde depresyonlara giriorm. ay bütün dünyanın yükü benim üstümde, üff okuldada herkes üstüme gelio -çok gidiomuşum gibi- , zaten kazık kadar oldum hala bi nişan yüzüüm bile yok hadi o yok bari diplomayı alsaydık be, vs............. bu gel gitler beni benden alıoo. yalnız geldik yalnız gidicez mantığı altında hadi eğlencelik diceim kimsem bile yok. bok var gibi ayyyy dostuuuumm diiip sorumlulkları yükle babam yükle sonra ilk gördüğün hatadaa amaaannn senlemi uğraşcam bee diip çek git. olmuo iştee benn arkadaşlık nasıl olurrr bilmiorm.

ortaokul ve lise boyunca 7 kızla takılıp penguenler gibi her boku beraber yaparsam kazıklarını tek tek ağzımdan çıkardıklarında da alık alık arkalarından böle senelerce bakarım işteeeeeeeeeeeeeeeeeeee...kafaları kopsun inşallahhhda ağızlarından çıksıınn hepsininnnnnnnnnnn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder